dijous, 27 de maig del 2010

Alice...



Hola! Sóc l'Alice. No, no sóc anglesa ni res per l’estil, només filla d’un hippie enamorat del llibre “Alice's Adventures in Wonderland”. I perquè Alice i no Alícia? Doncs perquè els llibres del pare son quasi tots en anglès i segons em diu, el nom havia de ser segons l’original...

La veritat es que no sé si pel nom, si pel pare –un somiador com jo- o per algun cromosoma, visc entre el cel - exactament als núvols- i la terra. Podríem dir que faig mitja jornada a cada lloc....

Després d’anys de provar de buidar el meu caparró a base de “carregar” el dels amics, he decidit escriure, escriure les meves histories. Realitat? ficció? ni una, ni l’altre, com diu un amic i per ser més exactes: “basat en fets reals”.

Ah! que no me’n oblidi.. ni per un moment us penseu que una cosa treu l’altre (jo no llençaria els gelocatils/aspirines a les escombraries.. que demà ho podeu necessitar!) l’Alice, escrivint o no, us necessita...

3 comentaris:

  1. Això de les meravelles dels teus móns son interessant... Estic al llit, tapadet i esperant a que em contis el primer conta. No triguis massa, no se quant podré aguantar sense dormir.

    ResponElimina
  2. nàufrag, tingues paciència que l'Alice es una "absolut beginner".. i els ocellets li pesen al cap..

    ResponElimina